måndag 3 januari 2011

Byggdag med IPMS Sydost

Idag har IPMS Sydost har haft sitt första byggmöte 2011...

Vi samlades kl.10.00 och höll på fram till 17.30. Vi hinner inte bygga så mycket som man skulle kunna tro under dessa timmar. Pratar, fikar och kollar vad Johan från Puma Hobby hade med sig till mötet. Kul att vi blev så många som 12 stycken - jag låter bilderna visa lite vad vi jobbar med för modeller.



Själv så hann jag påbörja en ny modell - en UH-1N som kommer i senare blogginlägg.
På bilden nedanför så är det ett bygge, en HH-60J Jayhawk från US Coast Guard, som jag har haft med mig på ett par byggmöten och har som målsättning att göra klar innan nyåret...som kommer!

2 kommentarer:

Niklas sa...

Kul med inlägg från byggmötet! Håller tummarna för din Jayhawk, ska bli kul att se vad du hittar på!

Tack för en trevlig dag!

Lasse sa...

Det kommer att bli en hel del scratchbygge inne i kabinen. Jag ska dokumentera steg för steg och delge allt här på bloggen.

Tack själv och alla andra för ett kul byggmöte igår!