fredag 5 mars 2010

Nästan alla dekaler...

Återigen en ledig fredag...

Det är bra när man får en längre tid vid byggbordet...man får liksom lite mer gjort.
Igår vädrade jag ovansidan genom att blanda ut ca 10% vitt i först den grå färgen och sedan lika mycket i den gröna. I morse klarlackade jag med Oceanlack och har låtit det torka och härde tills i eftermiddags.

Nu har jag fått de flesta dekalerna på plats och äntligen kan numret på fenan och flottiljsiffran visa vilken individ det är och vart den hör hemma. Det som återstår nu är de små små siffrorna med 79008, några streckade rutor kring fönster och dörren bakom förarutrymmet plus lite annat. Vad tror ni om sporrhjulet...skall jag slipa ner det lite till!?


I morgon ska jag lägga på wash...

1 kommentar:

Mathias Andersson sa...

Tycker sporrstället ser perfekt ut! Slipar du mer kanske det blir för mycket.