fredag 27 januari 2012

En hel byggdag igen

En ledig fredag och varför inte tillbringa den med Rickard i hans modellverkstad!?
Jodå, kul och inspirerande som vanligt - ni måste bara kolla in Rickards blogg Battlemodels och se tekniken för AK Interactives "Heavy Effects" på FAMO'n - WOW!!

Själv satt jag med en modell som jag bara har med mig när jag inte bygger hemma - en M1151 Expanded Capacity Armament Carrier i 1/35 från Academy. Det ska var en massa "godsaker" på den och det kommer några oregelbundna uppdateringar under året...

När jag kom hem hade posten levererat ett fynd som jag gjorde på ebay förra veckan :-)
Jag vann nämligen budgivningen på nedanstående modell med slutpriset 11,50 USD, dvs 82,45 Skr.
Plus att killen hade stoppat i Eduards fotoetssats och paintmask. Jag tror att allt skulle kostat mellan 350-500:- för allt - ibland har man tur!!

För övrigt står det en massa flygmodeller i målarboxen som jag ska ta tag i under helgen...