onsdag 10 oktober 2012

Gruppbygge 2013...!?

Den här "lilla modell" kom med posten igår...

...fick dock inte plats i brevlådan kan jag tillägga :)

Inom IPMS Sydost har vi diskuterat ett gruppbygge för 2013 och ett av förslagen är att bygga något i skala 1/32. En populär skala verkar det som, eftersom det bara sprutar ut nya stora modeller från tillverkarna.
Inget är bestämt men jag har ju en viss förkärlek till 262:orna så varför inte!? Så till helgen sprätter jag förpackningarna och börjar så smått - en tjuvstart helt enkelt...

Jag passade på att köpa nya radarantenner också!


2 kommentarer:

Elias sa...

Här lyser flitens lampa minsann! Kul att du köpt en 1/32a :) Ser ut att kunna bli en riktig best. Meteoren ser också ut att bli bra, intressant för dig att få lite bakgrundshistoria av danskarna själva!

Niklas sa...

Jag hade minsann lite på känn att det skulle bli en Svala, men var ändå inte helt säker. För mig är frågan om jag ska bygga Mustangen eller min Hornet... :p