lördag 31 december 2011

Mitt bokslut 2011

2011 går mot sitt slut och dags att sammanställa byggåret...

Jag var ganska produktiv i början av året och hann klart massor inför 08-Open. Efter sommaren fanns det inte mycket byggtid på kvällar/helger och byggrytmen avstannade nästan helt.

Men under 2011 har jag faktiskt byggt både flyg och pansar, modernt och gammalt, helikopter, jet och propeller, både enmotorigt och tvåmotorigt.





2012 bådar gott med tanke på vad som står nära att bli klart. En liten försmak av vad som kommer:
J30 Mosquito
F-111F Aardvark
EF-111A Raven
MiG-37 Ferret
MiG-21F-13 Fishbed
Me262A-1a
Hkp11
M997 Ambulance Humvee
CV9040
Först nyårsfirande sen får se vad jag klarar av?!


Jag önskar alla Ett Gott Nytt Byggår 2012

8 kommentarer:

Mathias Andersson sa...

Starkt jobbat! Det ser ut som om du kan få en hel del klara nästa år också! Gott nytt år!

Lasse sa...

Tack Mathias! Det finns förhoppningar om en bra byggstart efter nyåret.

Gott Nytt till dig och familjen!

Rickard sa...

En salig men härlig blandning av modeller! Bra jobbat!
Det är imponerande att du kan bygga både flyg, hkp och pansar som du gör! Mästerligt!
Gott nytt år!
//R

Lasse sa...

Tack Rikard! Visst är det en rörig blandning av modeller :-)

Utvecklande att bygga/måla olika typer av modeller tack vare varierande uppbyggnad och olika smutsiga.

Jag glömde att skriva att jag håller på med ett figurbygge också...dock "hemligt" vad det är för något. Kapten Ketchup kanske!?

Gott nytt år till dig och Frida!

Niklas sa...

Fem klara, det är betydligt fler än en annan! :)

Ser ut som det finns hopp för 2012 också..! Bra jobbat, du är duktig! God fortsättning!

Lasse sa...

Tack Niklas! Du har ju fullt upp med allt annat än att bygga...

Vi får se vad 2012 har att erbjuda i tid och färdiga byggen!?

Classe sa...

Mycket snyggt där, helikoptern är helt fantastisk. Ser fram emot att få se allt påbörjat slutfört under 2013. Gott nytt år

Lasse sa...

Tack Claes! Är nog beredd att hålla med om att Chinooken blev ett mina bättre byggen!

Man kanske ska fortsätta med fler helikoptrar...11:an är ju på gång!