tisdag 15 mars 2011

Visst handlade jag på 08-Open

Inte åker jag tomhänt från Stockholm när alla säljarna finns på plats....

Rebell Hobby var i och för sig inte i säljhallen, utan jag och Mathias gick istället till hans butik vid Råsunda stadion...det tog 10-15 minuter.

Nedan visar jag lite av vad jag köpte...ett begagnat "duopaket" med helt orörda Österrikiska Drakar.
En riktigt bra bok om detaljer kring Draken - från A till Ö.
Dekalark i 1/72 från Maestro Models...någon gång ska det väl byggas lite Drakar.

Ett impulsköp på Rebell Hobby med konverteringsats från Paragon.
Köpte boken om nattjaktplanet J30 och fick författarens hälsning och signatur inskriven. Mikael Forslund var själv med och tävlade i några klasser.
Och så köpte jag Academy's CV9040B i 1/35 av Puma Hobby...300:-
Nu tänkte jag uppmuntra/utmana er som läser bloggen att vara med i ett CV90-gruppbygge...med eller utan basplatta.
Rickard har redan sagt att han vill vara med. Datum för när detta skall vara klart har jag inte bestämt ännu, till C4-Open kanske!?

Inga kommentarer: