måndag 23 augusti 2010

Vilken bra bok för pansarbyggare!!

Fick hem en bok idag som jag beställt på nätet via www.bokus.com...

En spiralbunden "bibel" för mig som nybörjare inom pansarbygge och för de riktigt duktiga byggarna. Jag köpte den på måfå och tänkte att de kan väl ge något...men ack så bra. Det finns ett par böcker till i samma serie från Osprey. Förutom pansarfordon så tar de upp figurmålning, basplattor, scratchbygge, fotoets, resinbygge och en mängd referenser. Den är på ca 190 sidor och väl värd sina 248:-

Jag kommer att beställa fler ur samma serie - flyg, diorama och mer pansar. Jag tar med den vid något möte så får ni avgöra om ni hakar på min beställning...

3 kommentarer:

Niklas sa...

Jag vill definitivt haka på en beställning här! Förhoppningsvis håller resten av böckerna i serien samma klass. :)

Janne sa...

Ett litet tips bara. :)

Adlibris håller oftast lägre priser.
I detta fall 225kr för samma bok.

Lasse sa...

Tro mig...men adlibris håller ett högre pris generellt på andra böcker som jag har köpt tidigare.

Sambon hade en jättebeställning på träningsböcker så jag bara hakade på...