tisdag 25 november 2008

En ny blogg har öppnats...

...har haft igång en annan blogg ett bra tag nu och kände att jag skulle förmedla lite mer av mitt modellbygge-intresse på en helt egen sida. Såsom många andra...

Jag började bygga när jag var 7 1/2 år gammal. Jag fick en P-80 Shooting Star som tyvärr inte finns kvar...den hade varit bra dammig men vad fräckt det hade varit och haft kvar den.


Det kommer att hoppa lite mellan olika "projekt" som är i gång samtidigt, men det får ni stå ut med. Det mesta i skalan 1:72 och flyg, men det trillar ner ett och annat stridsfordon på byggbordet ibland.

Bilderna till höger är från min andra eller tredje byggperiod i livet (mitten av 90-talet) sen väcktes intresset igen när vi drog igång ett byggargäng i sydostregionen i somras. Nu ska här byggas och målas ett bra tag framöver...

Inga kommentarer: