tisdag 17 december 2019

Inget är som väntans tider...

...och då är det inte tomten jag väntar på!

Ska bli så skönt - att till våren flytta till något som är mycket större än vad vi har idag.

Men jag fortsätter med de modeller som går att måla med pensel och vädra med ProModellers washer.
Idag målade avioniklådorna på Hobby Boss 1/72 A-7E Corsair II på vänster/höger sida (bild kommer framöver) och vädrat i cockpit. Jag skippade Aires resinset för att den är på tok för stor att få på plats. Kör med Eduards fotoets, huven ska ändå vara stängd...tror jag.
Snart dags att limma stolen och på med huven här också.


2 kommentarer:

Niklas sa...

Räcker ju fullt med fotoetsen om man ska ha huven stängd på den där. Jag körde också ets på min TA-7C när jag gjorde den. Stolarna bör man dock byta ut, som du också gör. HobbyBosses stolar är ju väldigt enkla i sammanhanget..

Kul att du är igång igen! :)

Lasse sa...

Det är kul med detaljer - men det är en jädrans skala om man vill detaljera förmycket!