lördag 5 november 2011

Dags att gissa igen...

...under min lediga vecka fick jag inte gjort så mycket på "gamla" projekt utan påbörjade ett bygge som jag haft i mina ägor i minst 20 år.
Jag beställde ytterliggare ett "systerplan" från Alfa Hobby, men de glömde att ta med modellen till C4...hoppas att den trillar ner i brevlådan under veckan.

Jag tänker lägga ut ledtrådar så länge det behövs - men vissa av er flygplankännare kanske får fram ett svar snabbare än att jag hinner göra nästa blogginlägg.

Lycka till!

6 kommentarer:

Folke Burmérius sa...

Kan det möjligtvis vara en gammal Blackbird?

Lasse sa...

Näpp...det är det inte! :-)

Rickard sa...

MIG 29!

Lasse sa...

Nejnej..inte den heller! :-)

Ny ledtråd senare ikväll...

Mathias Andersson sa...

F-111 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Janne sa...

Tja, Mathias har ju redan knäckt det.
Du kan få samma bild fast spegelvänd. :-)
http://www.clubhyper.com/reference/f111indetailjr_2_files/image002.jpg