tisdag 19 juli 2011

Lite fynd!

Var på genomresa i Stockholm igår och passade på att besöka bla Wentzels...

Egentligen var det inget som jag behöver just nu men man måste ju ändå känna och klämma på modellkartongerna. Och för övrigt så är priserna högre i butiken än i övriga nätbutiker eller ebay.

Jag drog mig för att köpa "ett nytt projekt" men tyckte att priset på nedanstående modell var helt OK. När jag skulle betala visade det sig att modellen var felmärkt och skulle kostat 150:- mer...
Modellen har jättefina detaljer, lite fotoets och är precis "knöfull" med inredning, men jag kommer att bygga den med stängda luckor - sparar säkert en eller två byggveckor på detta. Jag tar med den på bygglördagen den 30 juli om det finns någon som är nyfiken.

Det är kanske många fler fynd kvar i butiken...vem vet!?

Inga kommentarer: