torsdag 23 december 2010

En liten bygghälsning...

Är på plats där temperaturen är -32 grader...Celsius!!??

Det är bäst att hålla sig inomhus - äta, slå in paket, se på film, äta igen osv...

Jag har med mig ett nytt snabb-projekt...en modell som jag fick av Knutte för ett drygt år sedan. Nu ska vi se vad det kan bli av denna lilla modell. Det är bara sittbrunnen som ska kompletteras, annars blir det "ur lådan". Håll koll efter jul!
Det lär bli fler inlägg innan årsskiftet...men till dess önskar jag er...

3 kommentarer:

Rickard sa...

Aha! Du har smygit med en modell=) Ska bli kul att se vad du gör av dettta!
-32 grader.... ingen lek! Tur att det inte är vinterutbildning=)

Lasse sa...

Kylan är fruktansvärd!

Bara tanken på att köra skoter gör att blodet fryser...det kommer inte att köras en meter innan temperaturen stiget en bit! Håller med om att vinterutbildning inte är akuellt...

Jodå, visst packades det ner en modell även om det finns en modellaffär i stan...otroligt höga priser bara! Jag har en plan om en öken-basplatta till modellen. Kommer i ett senare inlägg...

Niklas sa...

-32?! Det är ju helt galet! Skönt att vi "bara" har runt hälften så kallt...

Ska bli kul att se vad du gör av denna, ser fram emot att få se dina färdigheter vad gäller ökenlandskap också!