söndag 9 maj 2010

Några dekaler från Hannants + annat

Jag har inte hunnit med att bygga något under veckan...

...men däremot beställt och fått levererat en massa modellprylar. Lika kul varje gång man får något paket att öppna, synd bara att jag inte tiden finns. Okej...dekalerna skall vara till två F/A-18A Aggressor. Ska bygga och måla två maskiner i ökenmönster, men egentligen fick man dekaler till alla tre. Nu letar jag efter lämpliga modeller...har hört från "säkra källor" att Academy's är ett hett tips!


Passade även på att komplettera med mesh i fotoets till en vagn som jag köpte på Open i Stockholm - en YPR765A1 som tillhör Holländska armén i SFOR-"kläder". Modellen är en AFV Club precis som fotoetset. Mer om den vagnen om några månader eller så...

1 kommentar:

Niklas sa...

Ja, Academy's F/A-18 (de av senare snitt) är helt klart de bästa på marknaden idag. Går att hitta till bra priser på eBay om man har lite is i magen.. :)

Tycker absolut du ska göra även den grå, just det där gråa kamouflaget tycker jag personligen är något av det snyggaste som finns på en Hornet. Näst efter det blå som jag ska göra, förstås.... ;)