torsdag 15 april 2010

Efter lite budgivning

Efter ett par veckors bevakning på Tradera så gav jag mig in i budgivningen. Utgångspriset var 25:- och i morse var budet bara uppe i 45:-. Många låg nog och väntade på att minutrarna skulle ticka ner. Sista halvtimmen triggades priset upp till 133:- och när det var 1 minut kvar så lade jag ett bud på 160:- som blev slutpriset.

Modellen är väldigt svår att få tag i idag och priset skulle ligga på minst 350:- om Johan på Puma Hobby skulle lyckas få fram ett exemplar.

Nu finns den snart i min ägo och jag tänker prioritera fram den efter min redan påbörjade M577A1 MEDEVAC-vagn. Behöver jag nämna att grundvagnen är en M113!? Vilken nation och vilket kamouflage det blir återkommer jag med...

2 kommentarer:

Mathias Andersson sa...

Ytterligare ett markmål! Men ett farligt markmål för flygarna. Det där är ett typiskt svar på luftvärnets avundsjuka att de inte får flyga. Får inte de flyga så ska ingen få flyga. Shysst pris du fick den för. När blir den klar? :)

Lasse sa...

Jag ska försöka hinna med den till C4...i år!

Viist är det en bra kombination med en "M113-variant" och jaktrobotar...en perfekt kompromiss helt enkelt för mig som modellbyggare!