Det är så lätt att måla med Gunzefärger. Jag tycker att den täcker bra, den får en jämn och fin yta och sedan är den halvblank vilket gör att man kan få på dekaler efter 24 timmar. Färgen som jag målade med ikväll var H311 (FS36622) Gray.

Till helgen börjar jag att måla med SEA-färgerna och tror att det blir H310 Brown som första färg...(fick Spunkydekalerna idag!)











