söndag 2 oktober 2011

Ett efterlängtat bygge...

Ända sedan jag var i Prag i våras har jag velat bygga en MiG-29A Fulcrum från Tjeckien. Igår var jag och hämtade modellen och alla tillbehören som jag och Knutte beställde från Hannants.

Sedan tidigare har jag en MiG-29-modell från Smer, men den var ingen höjdare precis så nu slaktar jag den och behåller dekalerna och valda delar.

Till Italerimodellen köpte jag: ny cockpit, ny stol, nya utblås och en ny nos. En tidig julafton alltså :-) men jag ska nog vänta med att börja bygga den...eller!?


4 kommentarer:

Mathias Andersson sa...

Mäktig kärra! Den ser jag fram emot att se färdigbyggd. Är tillbehören gjorda för Italerimodellen?

Lasse sa...

Visst är den fräck!!

Japp, det är bara godbitar till Italerimodellen.

Är sugen på att kolla passformen på resindelarna...men då är ju bygget mer eller mindre igång :-)

Mathias Andersson sa...

Just do it!

Niklas sa...

Håller helt klart med Mathias här, just do it!!! ;)