söndag 12 juni 2011

Inte sommaruppehåll än!

Även om dagarna och nätterna är varma så har jag inte påbörjat min semester...

Däremot har jag haft en längre tids uppehåll i modellbyggandet med anledning av trädgårdsarbete, golfrundor och bara för varmt att sitta inne och bygga.
Igår var jag hos Rickard och byggde hela dagen och kvällen - mycket trevligt! Tack för all dryck som erhölls under timmarna som vi byggde :-)!
Det blev för mig en inspirationsdag och mitt byggande har kommit igång igen...

På "byggbordet" finns just nu:

1/35
Academy KIFV K-200 UN
Academy CV9040B
Tamiya M2 Bradley ODS

1/72
Tamiya J30 Mosquito
Revell Me262A-1a/U3 Aufklärer
HobbyBoss MH-60J Jayhawk
HobbyBoss SH-60B Seahawk

Figur
Hemligt än så länge

Vad bygger ni som läser min blogg!?

5 kommentarer:

Mathias Andersson sa...

Ser ju inte fel ut att bygga utomhus!

Lasse sa...

Det är helt okej att sitta i uterummet och bygga faktiskt. Lite mer social med Anna och frisk luft mellan limningarna...

Grannarna undrar kanske vad man håller på med - "han kan ju inte sitta och polera naglarna i timme efter timme...?!"

Rickard sa...

Ser trevlit ut att bygga på altanen! Ja... grannarna undrar nog=) Men låt dem undra!

Classe sa...

Ser mycket trevligt ut. Bra sätt att få lite byggt trots fint väder. Det är ju viktigt att man inte slarvar med manikyren :-)

På mitt bygg bord ligger just nu en J21R och en F-104G Starfighter.

Sören Mårtensson sa...

Tja, sommaruppehåll även här...
/Sören
http://mrmartensmodellbygge.blogspot.com/