söndag 6 september 2009

Lite avtrubbad...


Känns lite trist att åka 85 mil tur och retur i tron om att man ska få något pris i modelltävlingen i Göteborg...

...utdelningen blev noll!? Inte en chans i konkurransen!
Just nu är det inte speciellt inspirerande att fortsätta att tävla. Jag kommer att ge Malmö och C-4 Open en chans, annars kan det vara.
Hade beställt helikoptrar från Alpha-Hobby som de inte hann med att få hem och flygplan från Puma-Hobby som han glömde att ta med... Det fick bli lite annat smått och gott! Klicka på bilden så syns det lite tydligare...

5 kommentarer:

Mathias Andersson sa...

Vad ställde du ut för något? Bilder?
Bygglusten kommer tillbaka!

Lasse sa...

En AH-1W Cobra, en AH-64A Apache och min AJSH37... Bygglusten finns kvar men definitivt inte tävlandet!! Att dela ut olika antal hedersomnämnanden och särskilda hedersomnämnaden i olika klasser känns som att dommarna inte riktigt bestämt sig för hur de är eniga eller som en beundrarklubb... Jag kommer ikväll vid 18-tiden.

Mathias Andersson sa...

Förresten! Jag såg att du köpt en SU-24. Hur verkar den? Har nästan själv köpt en när jag var hos Kempes hobby. Det kanske var just den?

Lasse sa...

Jag kan ta med den vid nästa byggmöte! Ses om ett tag... Glue well!!

Niklas sa...

Jag håller med dig om H och SH, men samtidigt, var drar man gränsen vid vilka modeller som ska premieras? Kan inte vara lätt att vara domare nu för tiden. Kvaliteten blir ju bara högre och högre, konstigt vore det annars. Dock tycker jag nog din SH 37a kunde fått ett Heders iaf, det hade den förtjänat..

Tycker absolut du ska ge Malmö en chans, så fort du får med sprutmålade modeller är du i en helt annan division! Vem vet, du kanske kniper SFF:s vandringspris själv i Malmö med din TP79..? Helt rätt år för en sån maskin... ;)